Jakie słowa kluczowe są ważne?

Już na samym początku rozmów dt. pozycjonowania spotykam się bardzo często z tym pytaniem. Więc co dla każdego biznesu jest ważne? Dlaczego te, a nie inne słowa są przeze mnie rekomendowane?

Pozycjonowanie to nie działania na chwilę, to też nie skokowy rodzaj pracy. Aby oczekiwać efektu podczas współpracy należy uzbroić się w cierpliwość, a ponadto ściśle współpracować z działem IT po stronie agencji, jak i strategiem SEO.  Rozeznanie w temacie słów na które chcemy się pozycjonować zaczynam od analizy konkurencji na podobne słowa. I tak, np. jeśli mamy klienta z branży meblowej który chce się pozycjonować na słowo: meble, uświadamiam go że w TOPowej 10 w wynikach wyszukiwania Google w tym przypadku mamy bardzo mocną dziesiątkę graczy na rynku, którzy nierzadko mają własne kilkudziesięcioosobowe działy marketingu i nie mamy najmniejszych szans w starciu z giganetm.

Bez wątpienia tutaj pomaga spryt i łatwość w łączeniu wyników z analiz. Dlatego jeśli na samym początku mamy niewielki budżet rekomenduję strategię długoogonową, czyli frazy które składają się z kilku słów kluczowych wyszukiwanych w internecie. Działanie to pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów zainteresowanych już konkretnym modelem asortymentu klienta i nie wymaga lat oczekiwań na efekty w postaci pozycji TOP3 w Google.

Comments:
  • Great work! Thank you for posting and sharing this. Is a new blog post coming soon? I’d like to see more…

    10 września 2015 at 14:35
    • admin
      Odpowiedz

      Thanks for following us! We will keep you posted on new updates!

      10 września 2015 at 14:35
  • I enjoy very much reading your blog! Amazing posts…

    10 września 2015 at 14:35

Leave a Comment: